Breaking News

कञ्चनपुर–कमला सडक स्तरोन्नतिको काममा चिनियाँ ठेकेदारको ढिलासुस्ती

 कञ्चनपुर–कमला सडक स्तरोन्नतिको काममा चिनियाँ ठेकेदारको  ढिलासुस्ती 



चिनियाँ ठेकेदार कम्पनीको लापरवाहीका कारण ३९ महिनामा कञ्चनपुर–कमला सडक निर्माणको ४१ प्रतिशत मात्रै सम्पन्न भएको छ ।

ठेकेदारले समयमै काम गरेको भए कञ्चनपुर–कमला सडक खण्ड २०२३ असोज २८ गते सम्पन्न हुने थियो । चिनियाँ ठेकेदार कम्पनीको ढिलाइका कारण यो सडकखण्डको निर्माण कार्य अझै अधुरो छ । कञ्चनपुर–कमला योजना कार्यालयले ८६ दशमलव ८२ किलोमिटर सडकलाई चार लेनमा स्तरोन्नति गर्ने योजना तीन वर्षअघि अघि बढाएको थियो ।

यस योजनाअन्तर्गत ५४ वटा पुल, आठ वटा अन्डरपास र दुईवटा फ्लाईओभर निर्माण गर्ने योजना अघि सारिएको थियो । यो आयोजनाको काम २०२० असोज २९ गते सुरु भई २८ अक्टोबर २०२३ सम्ममा सम्पन्न गर्ने लक्ष्य रहेको थियो ।चिनियाँ कम्पनीको लापरवाहीका कारण हालसम्म यो सडक स्तरोन्नतिको काम ४१ दशमलव ४७ प्रतिशत मात्रै सम्पन्न भएको छ ।

कञ्चनपुर–कमला सडकको ८६ दशमलव ८३ किलोमिटरमध्ये ७० दशमलव ३३ किलोमिटर खण्डलाई सरकारले चार लेनमा स्तरोन्नति गरिरहेको छ भने १६ दशमलव ५० किलोमिटर खण्डमा चार लेनसहित दुवैतर्फ ६–६ मिटरको सर्भिस लेन विस्तार भइरहेको छ । सडक।

कञ्चनपुर–कमला सडकखण्डको सडक स्तरोन्नतिको काम अपेक्षित गतिमा हुन नसकेको आयोजना निर्देशनालय (एडिबी)का आयोजना निर्देशक चुडाराज ढकालले बताए । उनले भने, ‘अहिलेसम्म यो सडकखण्डको समग्र भौतिक प्रगति ४१.४७ प्रतिशत मात्रै भएको छ ।

आयोजनाअन्तर्गत ५४ ठूला पुल र २ सय १८ कल्भर्ट निर्माण गर्नुपर्ने आयोजना निर्देशनालयले जनाएको छ । तीमध्ये हालसम्म २ सय ५ कल्भर्ट निर्माण भइसकेका छन् । त्यसैगरी २७ दशमलव १७ किमी दुई लेनको आधार र ७४ दशमलव ४१ किमी सब-बेस तयार पारिएको छ ।

आयोजना निर्देशनालयले ७४.९६ किलोमिटर नालामध्ये हालसम्म १९.०८ किलोमिटर नाला निर्माण भइसकेको जनाएको छ । आयोजना निर्देशक ढकालले अघिल्लो र चैतको नौ महिनापछि सोचेअनुरूप निर्माण कार्य हुन नसकेको बताए पनि अहिले सुधार हुन थालेको बताए ।

उनले भने, ‘२०२३ अप्रिलअघिको २५ महिनामा २९ दशमलव ३८ प्रतिशत मात्रै थियो,’ उनले भने, ‘अहिले ४१ दशमलव ४७ प्रतिशत प्रगति भएको छ । २०२३ अप्रिलसम्म १८८ कल्भर्ट मात्र निर्माण भएका छन् । दुई लेनको २६ किलोमिटर सब-बेस निर्माण गरिएको थियो।

निर्देशनालयले विगत नौ महिनामा ३० कल्भर्ट, ४८ दशमलव ४१ किमी सबवे, २७ दशमलव १७ किमी दुई लेनको आधार निर्माण गरेको छ । त्यसैगरी दुई लेनको २०.१२ किलोमिटर बाइन्डिङ कोर्स निर्माण गरिएको छ । विगत नौ महिनामा १७.४२ किलोमिटर दुई लेनको डामर कंक्रीटको काम पनि सम्पन्न भएको छ ।

चाइना रेलवे इन्जिनियरिङ टु ग्रुप कम्पनी लिमिटेडले हाल कञ्चनपुर–कमला सडक आयोजनाको पूर्व र पश्चिम खण्ड निर्माणको काम गरिरहेको छ । गत मङ्सिरसम्म मासिक पाँच प्रतिशतले भौतिक प्रगति गरेको कम्पनी पुनः सडक स्तरोन्नतिको काममा अलमलमा परेको छ ।

यो आयोजनाको निर्माण लागत १५ अर्ब ६७ करोड रुपैयाँ छ । यो योजनाअन्तर्गत आठवटा अन्डरपास निर्माण भइरहेका छन् । निर्देशनालयले यस सडक खण्डको म्याद २८ डिसेम्बर २०२४ सम्म थप गरेको छ ।

No comments